SNABBISCH

ja snabbt inlägg då om melodifestivalen.
Först & främst- HELT RÄTT LÅTAR SOM GICK VIDARE TILL GLOBEN.
så grattis till ola & salem al fakir



Jag tyckte faktiskt att dom andra låtarna var ganska dåliga faktiskt. Jessicas var ganska bra men tyckte hon lät förjävla konstig emellanåt.

Blev också lite besviken på inslagen före låtarna. Dom kunde varit bättre
Inte toppen men helt okej.

Men till favoriten då Ola , tyckte jag att han skötte detta alldeles utmärkt oh låten glänser ju riktigt egenom rutan och öronen.  Fortsättningen på natalie liksom.  Det var också en betydligt  mindre  nervös ola  på scen. väldigt lugn och harmonisk! (Y) de gillar vi! men sen att han var nervös sen vid röstningen kan man förstå! alltså tummen upp för honom

& ja vad tyckte  jag då om programledarna?
TA BORT DOLPH , ärligt jag stör mig på honom , dels att han ser ut som en barbiedocka i ansiktet och att han är 2 meter längre än dom andra två.  Måns tyckte jag räddade en del situationer där det gick fel. Han och christin skötte detta utmärkt (Y) tummen upp på dom två.

alltså en ganska bra kväll trots altt & GRATTTTIS OLA!


Kommentarer
Postat av: Terese

Hejsan :)

Brallorna kommer från BikBok ;)

Gillar dom skarpt ! :)

2010-02-06 @ 22:28:27
URL: http://teresesvensson.blogg.se/
Postat av: Terese

Inte en aning, hoppas ju att dom gör det :)



Nja, asså dom är väldigt mörka men inte riktigt svarta tror jag inte dom va

2010-02-07 @ 11:12:27
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0