vallåsen

fick först vänta typ 3 timmar på skidorna eftersom det var sån kö.  Men sen var det bara att åka och sten höll på ramla, pappa ramla precis innan vi skulle ta av oss skidorna o lämna in dom o lisa ramla när jag och hon åkte gupp o hopp o sådant, o då klappade 3 killar i liften o bara , dagens vurpa! bra jobbat! ja vi skratta vi med.
och jag själv åkte in i en kille i kön till liften. Mina skidor gled som satan o jag hann inte stanna. så ja.. vi skratta och killen tyckte nog också det var ganska kul x)
sen åkte jag o lisa lift me nån kille som nog tyckte vi var skitjobbiga för prata är vi också ganska bra på x)
träffade även marina som också va där :)
sen kom hem o fick reda på att doktorn ringt. inte de roligaste precis... usch fyfan :(  :(
väldigt bra dag idag iaf! tack för alllt :)



DAGEN I BILDER:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0