2010 01 01

Då var det inte 2009 längre..

det var ett ganska blandat år med rätt mycket ångest & känslor osv. 

jag har hunnit göra en del också under detta år

* gå ut grundskolan, alltså avsluta 9,an
* varit i österrike & åkt skidor
* 30 års firande med landskrona skiclub i stöten
* träffa nytt underbart fint folk
* gå på en massa konserter
* börjat gymnasiet
*lägret i danmark med B2
* fyllt 16 år
osv


Jag ser nu fram emot 2010, på alla sätt

det känns som om detta året kommer det hända massor av trevliga saker
jag hittar kanske kärleken som jag verkligen tror på,
jag lyckas kanske bra i skolan, jag blir kanske mer nöjd med mig själv....

En del resor kommer det också bli, hoppas som in i att det blir till Dubai med kusin:)
det blir även stöten nu i april (:
hoppas folket från i fjol är med
(y)


jag har stora förväntningar på detta år!

<3

bilder från igår








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0