j, B2 <3

nu är jag hemma efter ännu ett pass, eller ja har vatt hemma i en halvtimme redan men iaf.
SJUKT JOBBBBBIGT ! ajja skitkul också, och jag dog typ efter insimmet x)

jajja
måste säga att de är sjukt underbart folk i den gruppen alltså!
jag älskar er ! ni är så jävla grymma, & TACK för att ni fick mig att komma tillbaka! <3
det betyder!
men de var så,jag behlvde en paus och ja jag har aldrig mått så dåligt som
jag gjorde under hösten. riktigt sämst mådde jag. fyfan...
men jag hoppas våren blir bättre:)


Fredericia DK 09




Kommentarer
Postat av: sofia andersson

så bäst det lägret var asså ;D <3

2010-01-15 @ 16:29:10
URL: http://alltidsofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0