juliaa'

5/1-10



idag vakna man redan vid halv 10 , huh, eller ja jag var i princip vaken HELA natten...
hade så jävla ont i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Höll även på o tuppa av i morse också pga smärtan...jävla skit

men jag sket i de o lät inte livet hänga läpp utan gick upp & gjorde v mig o stack
till burlöv me familjen. Erik & calle va där & även VÄLDIGT mycket folk, signeringskön var
ringligt lång. Tur att vi kom ganska långt fram.
Dock fick man inte ta kort med dom eftersom dom hade brottom eftersom dom skulle
till helsingborg nu efterråt.
ajja erik va gullig iaf! :) <3

tack janni,johanna,marie & ciccie!

sen leta jag upp föräldrar + farmor, mammi o pappi hade köpt min plattång som jag önska mig i julklapp ! :´)
Tack!


 

//juliaanjert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0