8/7-10

3 månader kvar bara! love

yes någon gång måste man ju uppdatera så det får ju bli nu isf.
dock är det inte det bästa liv man har just nu precis. Släktingar ligger på sjukhus, 2 har redan försvunnit ,
 alla försvinner bara, man står helt enkelt ensam kvar.

Aldrig
har jag känt mig så ensam som jag gjort detta året.
2010 har inte varit ett bra år. inte än sålänge! det bästa i år kommer väl att vara semestern, någon konsert , födelsedagen  och cypern.

8/4-10 förlorade pappa sin moster , som även var en mycket omtyckt släkting av mig själv ,
som lämnade oss hastigt.

strax ärefter försvann pappas 2 syskons farmor tror jag det var. som även var nära vän med oss.

sen började kompisar anklaga en, för något man inte ens gjort.

kärleken svek.

jag läntar till oktober, då kommer jag äntligen bort från verkligheten


Kommentarer
Postat av: Melinda

HAHAHA så bra koll jag har....... Dom två månaderna är ju nästan likadana! :( Bra du sa till ;)

2010-07-08 @ 23:10:01
URL: http://melindaelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0