blekinge

Hade tänkt uppdatera tidigare men det har inte varit så enkelt när det inte har funnits trådlöst internet eller internet som kostar skjortan.

 

Skön semester, synd att jag inte riktigt har kunnat njuta fullt ut men antar att det har med måendet att göra.

 

inget jag orkar ta upp justnu. möjligtvis senare.

 

så just nu befinner jag mig i receptionen på en camping i blekinge mellan sölvesborg och kalshamn tror jag.

 

vi har haft underbart väder nästan varje dag så mer färg har man fått. Har också vatt på marinmuseum och haft en mysig dag/kväll med familjen bengtsson. 

Annars har det inte hänt så mycket.

 

& idag är det även en vecka tills min 17 års dag. kan väl bli kul o fylla år igen.

 

  man får säker något fint.

nej nu ska jag avsluta här. blev bara en liten miniuppdate utan nya bilder. bilder kommer när jag är hemma eftersom det inte gick att använda egen dator.




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter mysigt med semester! Förstår att du längtar till födelsedagen :)



Hoppas du mår bättre snart <3

2010-07-22 @ 11:44:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0