kvällsinlägg

klockan är nu typ kvart i 12 och ja lite trött är man väl.
bara ja snart 3 dagar kvar tills min födelsedag
tänk att 17 hela år har gått. jag själv tyckte jag var stor när jag var 12  och jag minns
knappt när mina äldre kusiner fyllde 17. då var jag 14 och skulle bli 15.
jag tyckte jag var stor även då.

fast nu är det bara 1 år kvar, tills man är 18 & myndig.
då klassas man ju faktiskt som vuxen.
jag hoppas att mitt år som 17 blir betydligt bättre än som 16 åring.
den senaste tiden har verkligen inte varit bra och jag hoppas att det nya året bland annat
för med sig något nytt.
hoppas även att det nya året i skolan för med sig något nytt.

och min första semester som 17 åring  blir en trip till fig three bay, cypern
jag längtar verkligen, jag hoppas det läker /iaf påbörjar att läka en del sår
för sår finns det verkligen många av




sov så gott
/j.a


du vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0