23/3-10

I am not going to try more. I know it will never happen so why even try?
I may simply live sad and hurt
 

 - anledningen till dåligt bloggande är pga allting just nu.
tänkte bara slänga in ett kort inlägg om gårdagen och dagen

Igår var det skola, mådde dåligt som fan, sen stallet, hoppade
med calino, gick super! Jennifer hade också skärpt till sig o skällde
på dom som behövde det och kunde diskutera med oss utan bråk.
(Y)

idag- hjärtläkaren, gick bra. ingen förändring sen sist.
doktorn glömde koppla ´loss mig från maskinen och hade sagt
till min mamma att de kan ta tid när man var i min ålder osv. men anledningen
till att det tog tid var ju att jag nt kom ifrån maskinen...
sen nova. köpte lite kläder faktiskt. sen stan o fixat pjäxorna till stöten o övningskörde hem
imorn får vi se vad som händer..


hoppas ni har det bättre än jag



Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt att det gick bra iaf :)



det mesta löser sig med tiden, även om det tar lång tid <3

2010-03-23 @ 22:32:15
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

På ett eller annat sätt kommer det bli bättre :)

2010-03-24 @ 12:33:56
Postat av: Anonym

svar till anonym: nja jag undrar det

2010-03-24 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0