2/5-10

And I'm in pieces, baby fix me
And just shake me till you wake me from this bad dream
I'm going down, down, down, down
And I just can't believe my first love won't be around
and i´m. like...


yes i helgen har jag väl mest tagit det lugnt och så. Vatt i affärer med och jag fick hem en bikini, tänk att NÅN passade mig :O köpte även nya serveringsbyxor eftersom dom andra gick sönder :s  gott att iaf ha ett par byxor (Y)

imorgon är jag ledig eftersom B:klassen ska ha laga mat med
föräldrarna som vi hade förra veckan. SJUKT skönt! Bara
rolig ridning! hoppning, ska bli kul att se hur det går
denna gång. Sist gick ju super ! men calino är ju snäll
som ett lamm så liksom, Fabian är mer utmaning! gillas!

nu ska jag iaf fortsätta kolla på humorgalan, david hellenius äger!
godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0