5/5-10

Frågor

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? -  ja... :(
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte längre... kanske
Kärlek eller sex? - Kärlek är viktigast, men såklart måste man ju ha båda ?;)
Har du varit kär i någon? -  ja.
Finns det någon för dig just nu?  hoppas det

Frågor om dig själv
Ditt namn? - Julia
När fyller du år? -  28 juli.
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? -  i öronen
Vad har du på dig just nu? -  mjukis, tjocktröjja
Vilken årstid är bäst? -  Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? -hm... ingenting egentligen,
Vad är du bra på? - att göra fel... nej men att rita kanske. de e jag iaf rätt duktig på
Vem älskar du mest på denna jorden? -  familj & vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Tillsammans med någon .

Frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? -  Har många som är sjukt fina så jag kan inte säga en
Vem vet allt om dig? - jag själv antar jag
Vem är roligast av dina vänner? -  en del.
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla.
Vem är mest partyprisse? - jennsan ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - nämner inga namn men förutom den så alla :)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? -  vet inte riktigt

Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - hmm.. sabina m familj, lisa och min familj
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yes.
Vem är farligast i din familj? - Jag ofc ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen !
Vem är coolast? - ingen
Har ni något husdjur? - yes
Vem har du mest gemensamt med? - hmm ingen direkt.
Vem står för underhållningen? - ingen
Vem sover du oftast med? - Ingen




idag så blev det malmö med några tvåor och danijel från B klassen. Riktigt fina hotell med god frukost. Trodde ett tag att marika skulle äta upp allt men nepp hon gjorde som tur var inte det. ( efter 2 fattiga riddare, en del mackor , fil med mera) det andra hotellet va flott som fan! gilla det starkt!
sen hem:)  de va min dag

/J.A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0