en helt vanlig torsdag 27/5-10

hejsan

eftersom internet inte funkade på varken min bärbara eller stationära
så fick jag ta pappas dator eftersom den var den ända där internet funkade på.
jag hatar när ingenting fungerar.
Men iaf så blev det skola till 10 tiden, tog bussen vid halv 11 o va hemma därefter. riktigt skönt att vara hemma tidigt!
blev kolla lite tv och vila, det känns mycket bättre i örat när jag ligger ner.
( har  fått lock eller nån öroninflammation el nått annat skit)
har inte fått bort det än så det blir nog doktorn imorgon om det inte blir bättre. det är sjukt irriterande att ha det såhär....
solade även igår och fyllde i min bhrand på ryggen (Y)
solen tar bra!


idag, tråkigt projekt som vi kunde fixa precis innan lägerskolan, helt onödigt egentligen att fixa med det nu... -.- Tog moppen hit så slipper vänta på bussjävlen idag(Y) skönt. skönt att moppen är hel nu också för innan va nått sönder och jag tappa gasen helt, obehagligt!

när jag kommer hem blir det nog sola om det är likafint väder som det är nu och som det var igår. Det blir även god mat och kolla eurovision song contest semifinal 2 där sverige är med ikväll och tävlar om en finalplats, lycka till Anna Bergendahl!


detta blev det längsta inlägget på länge, nu ska jag väl fortsätta med projektplanen!

love / j,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0