svar på frågor. ställ fler!

1. Vad är din största dröm?
hm just nu vet jag faktiskt inte riktigt. men ja att få en så bra framtid som möjligt kanske?


2. Vad är det första du gör när du stiger upp på morgonen?

tar på mig kläder och äter frukost
 

3. Hur många husdjur har du?

jag har två katter:)

4. Hur länge har du ridit och/eller simmat?

hmm jag har ridit sen jag var 8-9 år kanske och simmat sedan jag var 3. men jag gick ju såklart på babysim då:)

5. Vad är det absolut med sommaren enligt dig?

man kan ju sola och bada en hel dag, behöver inte tänka på skolan alls, njuta av långa sköna dagar och kvällar med dom man tycker om :) så allt förutom regn och åska:P

1. vad  är din favoritmat?

hmm svår fråga... gillar ju mycket men ett exempel är lax iaf! sjukt gott! & grillat på sommaren!
2. hur trivs du i skolan?

mycket bra:)

3. vart köper du oftast kläder?

h&m. gina tricot veromoda

4. vad vill du jobba med i framtiden?

svår fråga det med. men antingen som kock eller servitris eller så gärna med djur.

5. beskriv dig själv med tre ord

snäll, otroligt blyg och tillbakadragen.


ställ gärna fler frågor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0