11 november

först o främst , eftersom jag har två bloggar, en här och en mer anonym på devote så blir den här bloggen lite lidande... sorry for that, ska bättra mig ! lovar  !

åter till inlägget


Jag ycker inte om denna dagen,  vissa vet anledningen och ja det är inget jag tänker ta upp här.  Men det finns även minst 2 anledningar till varför den är bra på nått sätt också.

På den här dagen för 2 år sen visste jag äntligen vad jag ville göra. Jag valde min framtid, var jag skulle gå någonstans osv.

Dagen jag tänkte dissa öppet hus på selma helt och gå på allvar gullstrand istället, men jag ångrade mig.  Jag kom dit och det blev som det blev. Jag träffade folk som jag aldrig trodde att jag skulle ha kontakt med idag, men det är jag bara tacksam för. som sagt anledning 1 & 2 av 3 tänker jag inte ta upp.

 

ibland gör det så ont när man tänker på den här dagen....

♥ 
äropå det så har det hänt mycket i veckan. I måndes läste jag att viarps gamla ögonsten ferdinand äntligen fått gå till hästhimlen.  Det var verkligen en underbar häst som lärt massor av barn rida även mig., jag hade honom en gång. Alla älskade honom






♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0